Pengfa Chemical - Conservazione di l'acidu formicu è precautions

Informazioni basiche:
Purità: 85%, 90%, 94%, 98.5min%
Ricetta: HCOOH
CAS NO.: 64-18-6
N° ONU : 1779
EINECS: 200-579-1
Pesu di a ricetta: 46,0 3
Densità: 1,22
Imballaggio: 25 kg/tamburo, 30 kg/tamburo, 35 kg/tamburo, 250 kg/tamburo, IBC 1200 kg, ISO TANK
Capacità: 20000MT/Y

微信图片_20220812143351

L'acidu formicuprecautions di conservazione
1. Store in un magazzinu frescu è ventilatu.Mantene luntanu da u focu è e fonti di calore, è impediscenu a luce diretta di u sole.Mantene u cuntainer sigillatu.Si deve esse guardatu separatamente da oxidanti è alkali., per prevene danni à l'imballaggi è i cuntenituri.
2. Trattamentu d'urgenza di l'acidu formicu: evacuate rapidamente u persunale da l'area contaminata filtrata à una zona sicura è isolate, è restringe strettamente l'accessu.Hè ricumandemu chì u persunale di emergenza portà un autorespiratore à pressione positiva è vestiti di travagliu resistenti à l'acidu.Ùn toccate micca direttamente a fuga.Ùn aduprate A fuga hè in cuntattu cù a materia urganica, l'agente riducente è u materiale inflammable.Cut off the source of leakage quant'è pussibule.Impedisce ch'ellu entre in spazii ristretti, cum'è fognature è drains d'inundazioni.Piccola fuga: Assorbe o assorbe cù a sabbia o altri materiali incombustibili.Sprinkle soda ash, poi risciacquate cù assai acqua, dilute cù l'acqua di lavare è mette in u sistema di l'acqua.Grandi perdite: custruite terrapieni o scavà fosse per u contenimentu;copre cù scuma per riduce i periculi di vapore.Spray water to cool and dilute the steam.Trasferimentu cù una pompa À u cisterna o cullettore speciale, riciclà o trasportatu à u locu di eliminazione di i rifiuti per a eliminazione.

Trattamentu d'urgenza di l'acidu formicu
Inalazione: lascià rapidamente a scena à l'aria fresca.Mantene a via aerea aperta.Se a respirazione hè difficiule, dà l'ossigenu.Se a respirazione si ferma, dà immediatamente a respirazione artificiale.cercà l'assistenza medica.
Ingestione accidentale: Quelli chì u piglianu per sbagliu deve gargarsi cù acqua è beie latte o biancu d'ova.cercà l'assistenza medica.
Cuntattu cù a pelle: caccià immediatamente i vestiti contaminati è sciacquate cù abbondante acqua corrente per almenu 15 minuti.cercà l'assistenza medica.
Cuntattu cù l'ochji: Immediatamente alzate e palpebre è sciacquate accuratamente cù acqua corrente o salina per almenu 15 minuti.cercà l'assistenza medica.


Tempu di post: Aug-12-2022