Boom !U primu ghjornu di a Fiera di Canton davanti à u missaghju di felicitazione - prontu à mette sai

Oghje (15 d'aprile)

A 133a Fiera di Importazione è Esporta in Cina (Fiera di Canton) hè stata ufficialmente aperta!

Hebei Pengfa Chemical apparenza brillanti

Hebei Pengfa Chemical Co., Ltd

a Fiera di Canton di u so annu in a ripresa piena di mostra offline, ma dinò l'implementazione di mostra di produttu in linea è broadcast in rete, dopu à trè anni di u battèsimu di l'epidemie, hè capitu chì a scala è u numeru di espositori quist'annu, culpisce ancu un record altu, a Fiera di Canton hè stata cuncernata è aspittatu da tutte l'imprese, cum'è a più grande Fiera di Canton in a storia, A scena pò solu aduprà un idiom per sprimà "persone muntagna People mare", chì in u ghjornu di apertura davanti à a situazione di battaglia hè cumu?Per piacè seguitePengfaChemical lasciaci inseme, culpisce in scena !!

133e pruduttori di Fiera di Canton

Oghje, tutti l'ochji sò pieni di ghjente.L'espositori in a sala di mostra sò pieni di belle cose, è ogni impresa usa i so modi diffirenti per vede e merchenzie.A scena hè affollata.

A Fiera di Canton di quist'annu hè stata guidata da u Direttore Generale Zhang di u Dipartimentu di Marketing è u direttore di u Dipartimentu di u Cummerciu Esteru, chì hà presentatu i prudutti, i fabbrichi, u prucessu di produzzione di u produttu è a tecnulugia in dettagliu per ogni cliente chì hè venutu à cunsultà, hà rispostu cù pacienza à tutte e dumande di i clienti. è aiutau i clienti à avè una cunniscenza più profonda di i prudutti è l'applicazioni di Hebei Pengfa.

Canton Fair pruduttori cunsigliati - pruduttori di formatu di calciumCanton Fair pruduttori cunsigliati - furmati di calcium Manufacturers-1U fabricatore di l'acidu formicuU fabricatore di acetate di sodiuAcetate di sodiu fabricatore-1

Hè spessu dettu chì nimu pò esse casually successu.Tuttu è tuttu ciò chì hè successu vene da u travagliu duru


Postu tempu: Apr-17-2023