U napuct di calciu hè usatu?Chì pò ghjucà?- Pengfa Chemical

E persone intornu à voi dicenu sempre chì manghjà carne è latte d'ova spessu hè bonu per u vostru corpu.

Infatti, manghjendu questi spessu ùn permette micca solu i zitelli chì sò in u periodu di sviluppu per avè più nutrienti, avè un corpu più altu, più forte è più sanu, ma pò ancu fà chì i vechji o e donne incinte si ammalate menu.5de6a48eecc3dec91f89f921dc57394

Ùn ci hè micca dulore per invadiscia, ma ancu bona salute è fragranti, è i ghjorni sò naturalmente còmode.

L'ova di stu latti d'ova di carne pò esse dichjaratu chì hè unu di l'ingredienti prediletti di i Cinesi.Ova fritte, ova fritta, ova bollita, tomate d'ova, zuppa d'ova, cipolla verde ova a vapore, torta d'ova, etc. Parechje persone sentenu chì ùn si sentenu micca stanchi ancu s'ellu manghjanu ova ogni ghjornu.

Hè precisamente per via di un tale altu gradu di amore populari chì hà fattu una grande dumanda di u mercatu è hà fattu a industria di u pollulu di u nostru paese assai sviluppata.

In particulare, paragunatu cù l'altri animali di ripruduzzione, u ciculu di ritornu di l'allevamentu di u pollulu hè più curtu è ci sò assai articuli di ingressu, cusì ci sò assai posti in parechji posti.

In ogni casu, in u prucessu di crià ova, parechji vignaghjoli truveranu tali prublemi, vale à dì, a rata di dannu di l'ova hè sempre stata alta, è una cestera d'ova è a mità di una cesta d'ova spessu si trovanu quandu cullighjanu ova.

À longu andà, a fata ùn pò micca suppurtà.Avete da sapè chì a pruduzzione di l'ova affetterà direttamente i nostri ingressu.

Allora, perchè l'ova hè cusì cun un dannu cusì altu?

U mutivu principalu ùn hè micca maravigghiusu i seguenti: prublemi genetichi, a salute fisica di e galline, u gruixu di a cunchiglia d'ova, i prublemi nutrizionale, i motivi di temperatura, a densità di l'alimentazione, etc.

In più di certi fatturi chì pudemu intervene in l'intervenzione umana, u megliu modu per riduce a rata di dannu di l'ova hè di alimentà e galline cun un altu calciu.cuntenutu per galline chì anu un altu calcium.Dunque a scelta più adatta.

Ùn pò micca solu rinfurzà una grande quantità di calcium persu in u periodu di produzzione d'ova, ma ancu migliurà i prublemi, cum'è cunchiglia molle, cunchiglia magre, cunchiglia troppu ligera, cunchiglia di sabbia, rupture, è cracking.

极简风家居床上用品枕头直通车主图

In particulare, vale à dì chì pò ancu riduce a contaminazione di u fungus à l'ova, allargà u risparmiu è u tempu di liberazione di u pruduttu, è cresce a rata di produzzione d'ova di galline.Questi sò senza dubbitu assai impurtanti per i agricultori cù ova cum'è prudutti.Essenza


Tempu di post: 13-Jan-2023