Food Grade o Industrial Grade: Chì hè l'usu di l'acidu fosforicu?Fighjate à sti sei punti è capirete

In l'industria chimica, l'acidu fosforicu hè un materiale assai impurtante, ma in fattu, l'acidu fosforicu hè ancu assai bisognu di capiscenu a diferenza!Per esempiu, chì hè a diffarenza trà l'acidu fosforicu di qualità alimentaria è industriale in u prucessu di usu?
U cuntenutu di l'alimentariu è a qualità industrialel'acidu fosforicurighjunghji 85% è 75%.Acidu fosforicu di qualità industrialehè soprattuttu utilizatu in l'industria chimica, cumpresa a stampa tessili, u lavatu di a produzzione, i refrattarii di legnu, a metallurgia è altre industrii metalliche;L'acidu fosforicu di qualità alimentaria pò esse usatu per aromatizà l'alimenti di ogni ghjornu, cum'è i latticini, u vinu, u zuccheru è l'oliu di cucina.

Chì sò l'applicazioni principali dil'acidu fosforicu di qualità alimentaria?

1. Pò esse usatu cum'è additivu alimentariu, cum'è l'acidu citricu malicu è altri agenti di sapori acidi, è ghjoca u so rolu di materia prima per u levitu è ​​u fosfatatu in a cucina.
2. L'amatori di u vinu ùn deve esse micca straneru à l'acidu fosforicu!Quandu a fermentazione, l'acidu fosforicu pò furnisce un suministru stabile di nutrienti à u levitu, chì impedisce a crescita di bacteria stray;In u prucessu di fà a birra, pò ancu ghjucà un bonu rolu di l'acidu latticu per aghjustà u valore di PH!
3. I risorsi di l'acqua sò oghji assai impurtanti, è l'acidu fosforicu pò ancu esse usatu cum'è un cumpunente di materia prima di l'agenti di pulizia di scala è l'addolcitori d'acqua, chì ci furnisce l'acqua più pura.

Acidu fosforicu di qualità alimentaria
Il'acidu fosforicu di qualità industrialehè un pocu più cumplessu, ma hè ancu più largamente utilizatu:
1. L'acidu fosforicu deve avè un postu in a industria di metalli.Se vulete fà a superficia metallica di a produzzione è aduprà più liscia è bella, l'acidu fosforicu deve esse indispensabile.Quandu in cuntattu cù u metale, pò aiutà à a superficia di a film di fosfatatu insoluble in acqua, ancu in u travagliu sussegwente, per minimizzà a pussibilità di corrosione di metalli.

Punti di forza di u core
2. A capacità di pulizia di l'acidu fosforicu hè veramente ignorata da parechje persone.In l'industria di stampa, pò esse usatu in u liquidu di pulizia per aiutà à caccià e macchie nantu à u pianu offset più cumpletamente, è pò ancu diventà una parte di l'additivi detergenti in l'industria chimica di ogni ghjornu!
3. Inoltre, hà ancu u so propiu postu in a migliurà a vita di serviziu di u furnace, l'elettroliti di a bateria è ancu l'usu frequente di prudutti di cura di a pelle è di cusmetichi.


Tempu di Postu: 16-Oct-2023