L'acidu formicu ùn hè micca solu un additivu simplice?L'acidu formicu hà tanti effetti in l'alimentazione?

Forse parechje persone pensanu chìl'acidu formicuhè solu un additivu chimicu ordinariu, ma l'acidu formicu in l'alimentazione hà veramente un rolu assai grande, pò ghjucà assai roli inaspettati!
L'acidu formicu hà funzioni biologiche impurtanti in a produzzione di animali è avicole, cumprese l'acidificazione, l'sterilizazione, a migliurà l'immunità è a prumove u sviluppu intestinali.

IMG_20221007_151104
(1) Aghjustate u valore di equilibriu di pH di l'alimentazione
U ph di l'alimentazione hè assai impurtante per l'animali criati, è l'aumentu dil'acidu formicuin l'alimentazione pò riduce gradualmente u valore di pH di l'alimentu è mantene l'equilibriu.
(2) per mediate i prublemi gastrointestinali di pollame
L'aghjunzione di l'acidu formicu à l'alimentazione pò furnisce una forte capacità di furnimentu di l'idrogenu.L'acidu formicuin l'alimentazione pò riduce u valore di equilibriu pH di u cuntenutu in u fronte di u trattu digestivu.L'intestinu hà un buffer forte, accumpagnatu da i so meccanismi regulatori per u pH intestinali, cusì chì u pH intestinali in generale ùn hà micca una larga gamma di fluttuazioni.
(3) Improve l'attività di l'enzima digestivu
L'aghjunzione dietetica di l'acidu formicu pò migliurà significativamente l'attività di pepsina è amilasi, è prumove a digestioni megliu, più veloce è più cumpleta di a proteina vegetale è di l'amido.
(4) Migliurà a digestioni è l'utilizazione di nutrienti in l'animali
U mecanismu principale di a preparazione di l'acidu formicu per migliurà a digestioni è l'utilizazione di i nutrienti include: attivazione di pepsinogenu, furnisce un ambiente pH adattatu per a pepsina, denaturazione di a proteina vegetale è di l'amidu, è migliurà l'attività enzimatica endogena.L'aghjunzione curretta di l'acidu formicu in l'alimentazione pò aiutà l'animali à digerirà megliu è assorbe i nutrienti.
(5) Migliurà a flora intestinali di l'animali
L'acidu formicu hà un forte effettu inhibitore nantu à Escherichia coli, Salmonella, Staphylococcus aureus è altri patogeni.
A volte ci sò prublemi chì ponu influenzà negativamente l'immunità intestinali è l'omeostasi.L'aghjuntu dil'acidu formicuin l'alimentu pò migliurà u rapportu di firmicutes à Bacteroidetes, è rende i microorganismi in l'intestinu più stabile.

Acidu formicu 90-2
In generale, u valore di l'applicazione di l'acidu formicu in l'alimentazione hè riflessu in questi lochi: forte bactericida è antibacterial, mantene l'omeostasi intestinali, è riduce a diarrea.Promuove a digestione di nutrienti è migliurà l'utilizazione di nutrienti;Alimentazione pulita, fresca è resistente a muffa;riduce l'emissioni di ammonia;L'inhibizione è l'uccisione di i batteri patogeni in l'acqua potabile è e penne, è rinfurzanu u sistema di cuntrollu biologicu di l'allevamentu è l'aviculture ùn anu micca un rolu chjucu!


Tempu di Postu: Nov-08-2023