I pruduttori di FORMIC ACID organizanu sessioni di furmazione cummerciale

Per migliurà a capacità cummerciale di u persunale di vendita in prima linea, standardizà u cumpurtamentu di u persunale di marketing, è cultivà una squadra di marketing eccellente cù una bona etica prufessiunale, un spiritu cooperativu è perfettu, pENGFA CHEMICALACIDU FORMICAU dipartimentu di marketing di fabbrica hà tenutu una Reunione di Training Business.

Questa furmazione da a cunniscenza di basa di u produttu di u persunale di l'affari à l'abilità di marketing, a cundizione di u mercatu è l'applicazione di u sistema di gestione di i clienti CRM, prupone l'istruzione cumpleta, esplicita di serviziu è a dumanda à u persunale di vendita, pENGFA per u sviluppu rapidu di un solidu. fundazione.

À u principiu di a furmazione, Zhang dumandò tuttu u persunale di cummercializazioni à tesoru a piattaforma chì PENGFA furnita per tutti, per fà usu raghjone di sistema di gestione di i clienti CRM, classificazione di i clienti.È risposta puntuale à i prezzi di u mercatu, sforzi per scopre u mercatu.Infine, speru chì ognunu attraversu i so sforzi per vince a ricunniscenza di l'imprese, per ottene u sviluppu persunale.

Per mezu di sta furmazione, l'affari anu ancu prufittatu di un scopu chjaru, ma vede ancu e so mancanze, una direzzione chjara per u futuru.

 


Tempu di post: 18-May-2022