L'acidu formicu utilizatu in diverse industrii chì sò l'usi-pengfa industria chimica

   L'acidu formicuhè un pruduttu chimicu assai cumuni in a nostra vita.Per a maiò parte di a ghjente, a caratteristica principale di l'acidu formicu hè l'odore pungente, chì pò esse smelled da una distanza, ma hè tuttu ciò chì a maiò parte di a ghjente si ricorda di l'acidu formicu.

Chì ghjèl'acidu formicu?Chì hè l'usu ?In chì spazii di a nostra vita?Aspetta un minutu.Assai genti ùn ponu risponde à quessa.主图1

Attualmente pò ancu capisce, dopu tuttu, l'acidu formicu ùn hè micca un pruduttu populari, per capiscenu, o per avè una certa cunniscenza, occupazione o soglia.

Cum'è un liquidu incolore, ma pungente-odore, hè ancu assai acidicu è currusivu, è s'ellu ci hè accidentalmente in cuntattu direttu cù i nostri dita o altre superfici di a pelle, allora a superficia di a pelle serà per via di u so irritante blistering direttamente, bisognu di vede. un duttore u più prestu pussibule, per u trattamentu.

Ma ancu s'èl'acidu formicuùn hè micca largamente ricunnisciutu, in a vita vera hè unu di i prudutti chimichi più utilizati, micca solu in tutti l'aspetti di a nostra vita, ci sò assai campi chì ùn avete micca pensatu, in fatti ci hè l'acidu formicu, ma ancu hà fattu assai cuntribuzioni, hà una pusizioni impurtante.

甲酸仓库实景

Per esempiu, in pesticidi, pelle, tinture, farmaceutica è gomma è altre industrii, sempre chì paghete un pocu attente à osservà, pudete truvà tracce di l'acidu formicu.Solu suluzione di l'acidu formicu èl'acidu formicuùn solu dissolve l'ossidi di metalli, l'idrossidu è parechji metalli, ma i formati chì produci sò dissolvi ancu in l'acqua è ponu esse usatu cum'è agenti di pulizia chimichi.

In più di l'applicazioni sopra, l'acidu formicu pò ancu esse usatu in i seguenti aspetti:甲酸3种规格

Pesticidi: Triadimefon, Triadimefon, tricyclazole, triazole, paclobutrazol, uniconazole, Mebendazole, etere insecticida, etc. Chimica: formate di calcium, formiate di sodiu, formiate d'ammonium, formiate di potassiu, formiate d'etile, formate di bario, formamide, antioxidante di gomma, neopentpyl glycol oliu di soia, epoxidized soybean octyl oleate, TEVALOYL chloride, paint remover, resina fenol formaldehyde, piastra d'acciaio pickling, etc.5. Gomma: coagulante di gomma;6. Altru: fabricazione di tinture mordanti per stampa è tintura, tinture di fibra è carta, agenti di trattamentu, plastificanti, conservazione di l'alimentariu è additivi per l'alimentazione di l'animali.


Tempu di Postu: Mar-03-2023