Cumu sceglite u formatu di calcium, chì hè a diffarenza trà u formatu di calciu di qualità industriale è l'alimentu?

Credu chì e persone impegnate in l'industria o l'agricultura deve esse familiarizataformiate di calcium, In più di aghjunghje formate di calcium à a produzzione di cimentu è cimentu, assai persone anu ancu cuminciatu à mette a so visione in l'alimentazione agricula.Ma u furmatu di calcium ùn hè micca faciule d'utilizà, vene ancu in diversi tipi è gradi.Unu di i più cumuni hè un additivu per l'alimentazione, è l'altru hè un agentu di forza iniziale in materiali di custruzzione.U formatu di calcium di qualità industriale hè pruibitu per l'industria di l'alimenti, allora chì sò i principali differenzi trà u formatu di calcium di qualità industriale è u formatu di calcium di l'alimentazione, è cumu per ghjudicà?
(1) Formate di calcium di qualità industriale

甲酸钙
Grada industrialeformiate di calciumhè un coagulante rapidu, lubrificante è agente di forza iniziale largamente utilizatu in l'industria di a custruzione.Adatta per u mortar di custruzzione è ogni tipu di béton, pò accelerà a solidificazione di cimentu, accurtà u tempu di stallazione, soprattuttu in a custruzzione invernale, pò impedisce chì a velocità di solidificazione hè troppu lenta à bassa temperatura.Per fà a prima forza di a pruduzzione di cimentu o u prucessu di usu hè migliuratu, è hè più rapidamente utilizatu.
Inoltre, l'industria pò ancu esse aduprata per u cimentu, u mortar, a tanning di pelle o cum'è cunservatore, sottuproduttu generalmente bassu cuntenutu, più impurità, efficacità povira, prezzu bassu.
(2) formate di calciu di qualità alimenta
Hè assai utile in i primi fasi di l'agricultura.Hè un additivu d'alta purezza, altu cuntenutu è hè unu di l'additivi alimentari ricunnisciuti naziunale.
I principali diffirenzii trà u formatu di calciu industriale è di qualità alimentaria sò evidenti in parechje manere:
1. Apparizione.U formatu di calciu per l'alimentazionehè un cristallu biancu puro cù una dimensione di particella uniforme è una bona fluidità.
2. Cuntinutu.Frà elli, u cuntenutu di formate di calcium di qualità di l'alimentu è di u cuntenutu di calcium sò determinate da un percentinu fissu, u formatu di calcium di qualità industriale relativamente più impurità, cusì a purità hè più bassu di u gradu di l'alimentazione.I dui ponu ancu esse classificatu è distinti secondu a cumpusizioni di orto-e orto-acid.
3. Metalli pisanti.U metallu pisanti di u formatu di calciu di qualità di l'alimentazione hè relativamente vicinu à 0 o menu.
In generale, sti dui tipi diformiate di calciumsò prubbabbirmenti sti aspetti, ci vole à pagà attente à ùn mischjà furmati di calcium grade industriale è furmati di calcium grade inseme, ùn solu ùn pò ghjucà u rolu uriginale, ma dinù hannu i risultati più difficiule.Sè vo vulete principià o capiscitura più dettagliata di amichi di furmatu di calcium, per piacè sentite liberu di cumunicà ~


Tempu di post: Dec-20-2023