Cumu sceglite l'acetate di sodiu, chì hè u rolu di l'acetate di sodiu in u trattamentu di l'acqua residuale?

L'impurtanza di l'acqua hè evidenti è hè necessariu in ogni locu in a vita.Acetate di sodiugradualmente hà spaziu per u sviluppu in u trattamentu di l'acqua, chì pò equilibrà in modu efficace l'acidità è l'alcalinità di l'acqua.

u=3824276201,2849215433&fm=199&app=68&f=JPEG

Perchè pòacetate di sodiuesse usatu in l'industria di l'acqua?

À u principiu, l'acetate di sodiu era largamente utilizatu in l'industria di stampa è tintura.Cù l'impurtanza crescente di u trattamentu di l'acqua, assai persone cuminciaru à aduprà l'acetate di sodiu in u trattamentu di l'acqua.Duranti u prucessu di usu, anu truvatu chì puderia migliurà significativamente l'indicatori di trattamentu di l'acqua, è cusì cuminciaru à aduprà per un bellu pezzu.

L'acetate di sodiu utilizatu in suluzione tampone pò cuntrullà in modu efficace l'aumentu di u pH è l'alcalinità durante a purificazione di l'acqua di l'acqua da a mità, chì hè trà 0,5.E cità cumincianu à aduprà acetate di sodiu quandu aghjusteghjanu i standard di emissioni.

醋酸钠

Chì rolu hè l'acetate di sodiu in u trattamentu di l'acqua residuale?

L'acetate di sodiu hà una forte capacità d'assorbimentu di l'umidità durante l'usu è pò facilmente dissolve in acqua, dendu à l'acqua trattata un aspettu alkaline debbule.Hè ancu più convenientu per l'usu futuru è menu propensu à a corrosione.

Per esempiu, l'acetate di sodiu pò esse usatu cum'è reattivu chimicu, cum'è una suluzione buffer, o per stampà e foto, facendu l'imaghjini più stabile è chjaru.

1. Ajuste u valore di pH

A facilità d'idrolisi di l'acetate di sodiu facilita l'idrolizazione in ioni negativi in ​​l'acqua di l'acqua, è dopu neutralizata cù particelle acide in l'acqua di l'acqua, cuntrullà in modu efficace è regulendu u valore di pH di l'acqua durante u trattamentu è a scaricamentu.

2. Qualità di l'acqua stabile

Durante u trattamentu di l'acqua, per migliurà a capacità di allevà a corrosione, l'acetate di sodiu serà adattatu per a regulazione.S'ellu ùn hè micca sicuru cumu principià u primu passu durante u trattamentu di l'acqua di l'acqua, l'acetate di sodiu serà ancu usatu per esperimenti cù a qualità di l'acqua di l'acqua di l'acqua, è quantità appropritate di l'acetate di sodiu seranu aghjuntu cum'è necessariu durante u travagliu di purificazione di l'acqua.

3. Supplementufonti di carbone

Ci sò parechje impurità in u fangu, è l'acetate di sodiu pò aiutà à i batteri denitrificanti supplementà a fonte di carbone insufficiente, è dopu adsorbe i fanghi in l'acqua di liqua per riduce a contaminazione ambientale di l'acqua.

Cusì in generale, u rolu diacetate di sodiuin l'industrii di prutezzione industriale è ambientale hè sempre assai impurtante.Cù l'aghjurnamentu cuntinuu è u sviluppu di l'acetate di sodiu, hà fattu bè in i campi tradiziunali di l'innuvazione cum'è a chimica, a stampa è a tintura, e riserve energetiche è a minera di carbone!


Tempu di Postu: 22-Nov-2023