Notizie |peng chemical cadre cunferenza, annunziatu i novi appuntamenti - furmati calcium Manufacturers

A matina di l'8 di maghju,PengfaChemical hà tenutu una grande riunione di quadri in a sede di a cumpagnia, annunziendu a decisione d'aghjustà l'appuntamentu è a rimuzione di i membri di u gruppu di a cumpagnia.U presidente di a cumpagnia, u direttore generale è i capi di tutti i dipartimenti anu assistitu à a riunione è hà fattu un discorsu impurtante.U direttore di l'uffiziu (Deng Chunqing) hà lettu l'appuntamentu è a decisione di rimozione di a cumpagnia.Ogni dipartimentu:

Sicondu i bisogni di gestione, operazione è sviluppu di a cumpagnia, dopu a ricerca, aghjustemu una parte di a struttura urganisazione è nominemu una parte di u persunale di gestione, specificamente cum'è seguita:

1. Ajustamentu di a struttura urganisazione

1. Stallà u dipartimentu di a pianta di pruduzzione, chì include l'attellu di pruduzzione, a splutazioni di cisterna è u dipartimentu di funziunamentu è mantenimentu;

2. Stallà u Dipartimentu di Amministrazione di Vendita, rispunsevuli di l'affari internu di l'affari di u cummerciu domesticu, l'affari di u cummerciu esteru, a documentazione di l'affari, a gestione di l'archivi di vendita è a gestione di u sigillo di vendita, etc.

2. Appuntamentu di u persunale

1. Numinatu Shang Guoyao cum'è Direttore Generale di a cumpagnia, rispunsevuli di tutti l'aspettu di u travagliu di a cumpagnia;

2. Numinatu Zhang Tongbang cum'è Direttore Generale Diputatu Esecutivu di a cumpagnia per aiutà u direttore generale in tuttu u so travagliu, implementà in modu efficace l'istruzzioni di u direttore generale, è piglià incaricatu di a sezione di cummerciale internaziunale;

3. Liu Guojun ùn serà più servitu cum'è u direttore generale di a cumpagnia, è serà numinatu cum'è u vice direttore generale di u funziunamentu di a cumpagnia, incaricatu di l'acquistu, a vendita domestica è u centru di cuntrollu di qualità.Ma Zengbao ùn serà più incaricatu di u Centru di cuntrollu di qualità.

4. Numinatu u Signore Ma Zengbao cum'è u Diputatu General Manager è u direttore di a fabbrica, rispunsevuli di a gestione di a produzzione di a cumpagnia;

5. Numinatu u sgiò Shang Guoqing cum'è u subdirector di a pianta di pruduzzione, hà assistitu u direttore in a gestione di a pruduzzione, è hà pigliatu a carica di l'area di u cisterna è u dipartimentu di operazione è mantenimentu;

6. Numinatu Xu Guoshuang cum'è u supervisore di u Dipartimentu di Amministrazione di Vendita, rispunsevuli di l'amministrazione di vendita.

Hebei Pengfa Chemical Co., Ltd

6c0aea2ef2db57ceaa38e22a3a10901

U presidente Shang Fupeng

In l'assemblea di dirigenza, u presidente Shang Fupeng hà fattu un discorsu impurtante, è hà dettu in l'assemblea: Ogni impiigatu è capu di ogni dipartimentu di a cumpagnia ghjoca un rolu impurtante in u funziunamentu di a cumpagnia è ancu un rolu impurtante in u scopu di a cumpagnia. u so propiu cuntrollu.Spergu chì tutti di voi vi rappurtate sinceramente i prublemi, suggerimenti persunali è suluzioni di u dipartimentu senza riservazione è attivamente, per furnisce idee impurtanti per a decisione di u direttore generale.U presidente hà ancu signalatu in a riunione chì, A cumpagnia implementerà una gestione più standardizzata in u futuru, per chì ognunu pò ghjucà a so propria capacità, lungo a strada, Pengfa chimicaogni passu hè fermu, speru in u futuru travagliu, tutti travaglianu inseme, sforzate per ottene boni risultati, custruiscenu una basa solida per avè un futuru luminoso.

640

U direttore generale Shang Guoyao

Direttore GeneraleShang Guoyaohà fattu un discorsu impurtante in a riunione, disse: Just avà a riunione annuncia u mo appuntamentu di u cunsigliu di amministrazione, quì ringraziu sinceramente a fiducia è a preoccupazione di a cumpagnia per mè, è ringraziu ancu i capi per u so rispettu è amore per mè.Per mè, questu appuntamentu ùn hè micca solu un ricunniscenza è accettazione, ma ancu una sfida è una prova per mè.Entreraghju in u novu rolu u più prestu pussibule, diligente è diligenza, travagliu solidu, è fà a diferenza.

640 (1)

U vicepresidentu esecutivu Zhang Tongbang

U Vice Direttore Generale Esecutivu Zhang Tongbang hà fattu un discorsu di l'uffiziu in muvimentu in a riunione, hà dettu: "Durante u mandatu, pruvaraghju u mo megliu per aiutà u direttore generale in tuttu u so travagliu, implementà in modu efficace l'istruzzioni di u direttore generale, è guidà l'Internaziunale. Dipartimentu di u Cummerciu à un livellu più altu.U vicepresidentu esecutivu hà ancu sottolineatu chì simu una famiglia è duvemu travaglià inseme.L'unità hè un tipu di moralità, un tipu di rispunsabilità, un tipu di capacità è capacità.In fine, speremu ancu chì cacciemu u spiritu di "lotta", "corsa", "veru" stile di travagliu, apre u novu ritrattu di saltu duru.

640 (2)

Vice Direttore Generale di l'operazione Liu Guojun

Liu Guojun, vicedirettore generale di l'operazione, hà dettu: ringraziu sinceramente à a dirigenza superiore per a mo ricunniscenza è a me cultivazione, in a nova pusizioni mi sentu assai fieru, apprezzate l'uppurtunità è affruntà e sfide, ùn lasciaraghju micca sforzi, andaraghju tuttu per a cumpagnia di cuntinuà à serve, strive for success.Un novu principiu, piglià a nova pusizioni cum'è un novu puntu di partenza, piglià novi misure, creanu una nova situazione di travagliu.

 

640 (3) 

Diputatu General Manager è direttore di fabbrica Ma Zengbao

Diputatu General Manager è u direttore di fabbrica Ma Zengbao hà dettu in a riunione: in fronte à a nova pusizioni, u pesu nantu à a spalla hè più pesante, deve migliurà u so sensu di rispunsabilità, in linea cù u superiore rispunsevuli di i culleghi rispunsevuli di u so propiu. attitudine, in sta pusizioni à pruvà à ghjucà a so capacità.

640 (4)

Pruduzzione subdirector di fabbrica Shang Guoqing

Diputatu direttore di pruduzzione Shang Guoqing hà dettu in a riunione: u novu postu, u nostru puntu di riferimentu ùn pò micca esse calatu, u travagliu ùn pò esse allughjatu, lasciamu cun più entusiasmu, più altu morale per trattà u travagliu, ma ancu vulemu chì a cumpagnia in u futuru. passu à passu, megliu è megliu.

 640 (5)

U Supervisore di u Dipartimentu di Vendite è Amministrazione Xu Guoshuang

U supervisore di u Dipartimentu di Amministrazione di Vendite Xu Guoshuang hà dettu: In una nova pusizione, una nova pusizione, vi daraghju un esempiu, cun spiritu passiunanti, pienu d'entusiasmu à scuntrà u travagliu di ogni ghjornu, andemu à rialzà e maniche per travaglià dura, ùn vi scurdate di l'uriginale. intenzione, è prugressu inseme cù a cumpagnia.

"Un picculu locu pò esse casa o paese.Genti ordinari, capaci di literatura è arti marziali è sage ".Lasciate u sognu, pò arradicà è spuntà quì, rami frondosi è numerosi!È simu u terrenu fertili di i vostri radichi, Pengfa chimicu chì travaglia in silenziu, aspittendu fruttu.

Hebei Pengfa Chemical Co., Ltd


Tempu di post: 11-May-2023