L'allevamentu di purcelli hè a cura di a diarrea !Sè vo vulete riposu tranquillu, fighjate à stu furmatu di calcium!--Pengfa Chemical Co., Ltd.

Avà l'epidemie attuale, A vita di e persone in tuttu u paese sò stati affettati, è sottu un tali impattu, u sviluppu è u funziunamentu di l'industria di l'aquacultura hè assai difficiule.

合作共赢

Comu tutti sapemu, in l'industria agricula, per curriri liscia, u più impurtante ùn hè micca a dimensione è u numeru di ripruduzzione, ma per avè a capacità di evitari risicu, resistenza à u risicu.

Perchè a più grande sfarenza trà l'agricultura è l'altri industrii, hè chì i principali commodities sò criaturi viventi, è ùn importa ciò chì l'animali, l'agricultura di gruppu hè propensu à una varietà di cundizioni.
Un scaccià, a morte di i morti, a malatia, a perdita ultima, o l'agricultori stessi.Pigliate l'allevamentu di porcellini, a diarrea di piglet, hè di lascià assai amichi un mal di testa.
Perchè a diarrea di piglet ùn hè micca solu una malatia assai cumuna è frequente in u prucessu di crescita di piglet, ma ancu a rata di morte, a morbilità è l'occurrenza di u gruppu di sta malatia sò assai alti.
S'ellu ùn hè micca trattatu o trattatu bè, hè faciule fà cumparisce una malatie à grande, grande, grande scala, a morte di purcelli, causannu perditi ecunomichi assai serii per noi.Dunque, per a diarrea di piglet, avemu da dà una attenzione adatta.
Questu ùn solu aiutà à l'ambienti gastrointestinali per mantene un valore di ph più bassu, migliurà i purcelli per nutrienti in l'alimentazione è a digestione di minerali, a capacità d'absorzione, pò ancu impedisce a ripruduzzione è a crescita di certi batteri patogeni è E. coli in i purcelli, prumove a prumuzione. a crescita di battìri benifichi in u corpu, prutegge da l'infezzione di tossine è bacteria, è riduce a pussibilità è a probabilità di diarrea.极简风家居床上用品枕头直通车主图
À u listessu tempu, pò ancu supplementà u calciu per i porcellini in crescita, è migliurà u guadagnu di ogni ghjornu è a rata di cunversione di l'alimentazione di i purcelli.In più di u sopra, u formatu di calcium pò ancu aumentà l'utilizazione di a proteina è l'energia in i purcelli, cusì, per i purcelli, i benefici di u formatu di calciu sò multiplici, multifaceted.

Tempu di Postu: Dec-12-2022