L'allevamentu di purcelli hè a cura di a diarrea !Sè vo vulete riposu tranquillu, fighjate stu furmatu di calcium!

Avà l'epidemie attuale, a vita di e persone in tuttu u paese hè stata affettata, è sottu à un tali impattu, u sviluppu è u funziunamentu di l'industria aquacultura ùn hè micca faciule.

Calcium meticotate détails pagina 2 prodottu vera shot

Comu tutti sapemu, in l 'industria agricula, à upirari lisu, l 'impurtante ùn hè micca a taglia è u numeru di ripruduzzione, ma à avè a capacità di evitari risicu, resistenza à u risicu.

Perchè a diffarenza trà l'agricultura è l'altri industrii, hè chì i principali commodities sò criaturi viventi, è ùn importa ciò chì l'animali, l'agricultura di u gruppu hè propensu à una varietà di cundizioni.

In particulare, u prublema di a malatia, induve ci hè, s'ellu ci hè prevenzione precoce hè bella, se no, allora hè faciule d'apparizione in infezzione à grande scala.

Un scaccià, a morte di i morti, a malatia, a perdita ultima, o l'agricultori stessi.

Pigliate l'allevamentu di porcellini, a diarrea di piglet, hè di lascià assai amichi un mal di testa.

Perchè a diarrea di piglet ùn hè micca solu una malatia assai cumuna è frequente in u prucessu di crescita di piglet, ma ancu a rata di morte, a morbilità è l'occurrence di u gruppu di sta malatia sò assai altu.

S'ellu ùn hè micca trattatu o trattatu bè, hè faciule fà cumparisce una malatie à grande, grande, grande scala, a morte di purcelli, causannu perditi ecunomichi assai serii per noi.magazzinu-3

Una bona manera di risolve stu prublema hè di principià cù purcelli è aghjunghjeformiate di calciumà a dieta di purcelli.Questu ùn solu aiutà à l'ambienti gastrointestinali per mantene un valore di ph più bassu, migliurà i porcellini per nutrienti in l'alimentazione è a digestione di minerali, a capacità d'absorzione, pò ancu impedisce a ripruduzzione è a crescita di certi batteri patogeni è E. coli in purcelli, prumove. a crescita di battìri benifichi in u corpu, prutegge da a tossina è l'infezzione, è poi riduce a pussibilità è a probabilità di diarrea.Calcium chitate infurmazione nantu à u produttu

À u listessu tempu, pò ancu supplementàcalcium per i porcellini in crescita, è migliurà u guadagnu di ogni ghjornu è u tassu di cunversione di l'alimentazione di i purcelli.In più di ciò chì sopra,formiate di calciumpò ancu aumentà a proteina è u tassu d'utilizazione di i porcellini, cusì, per l'agricoltura di piglet, i benefici di formate di calciu sò multiplici, multifaceted.


Tempu di Postu: Mar-06-2023