A gamma di applicazioni di l'acidu di tintura hè revelata!Cumu sceglie i prudutti affidabili, un articulu per aiutà à risolve

Avàacidi di tinturaavè un bonu spettaculu in u campu di tessili industriali, è parechji campi anu cuminciatu à aduprà l'acidu di tintura invece di l'acidu acìticu.Tuttavia, l'acidu di tintura hà ancu esigenze di PH, è u scopu di l'applicazione ùn hè micca listessu!
L'acidi di tintura sò principarmenti usati in tessili cum'è lana, sita è nylon, è ponu ancu ghjucà un rolu impurtante in a produzzione di pelle, carta è tinta.Allora cumu si determinà cumu currisponde à diverseacidi di tinturain diverse applicazioni?微信图片_20230606102147
Chì sò e classificazioni di l'acidi di tintura in usu?
1. Tinturi acidi forti
Questa tintura hè a più basica, è ancu a prima tintura acidica, chì hè più uniforme è faciule di culore quandu si tinte è tissi i prudutti di lana, perchè a struttura molekulari di stu tipu d'acidu di tintura hè assai simplice, è ancu face u sensu. assai poviru.
2. Tinturi debbuli acidi
In cunfrontu cù l'acidi di tintura assai acidi, u so pesu moleculare hè più è più cumplessu, cusì chì l'affinità per a lana hè relativamente grande.Quandu s'utilice tinture d'acidu debule per tinghje è tesse a lana, pò prutezzione di e molécule di lana in una misura più grande, migliurà a so fermezza, è u culore serà megliu, ma a tintura hè relativamente micca cusì uniforme.
3. Acidu di tintura
Truvate certi pruduttori per furnisce l'acidu di tintura cum'è un mordante per a tintura è u tessulu, ponu formate una capa di cumplessu di metalli nantu à u tela.Ancu s'è u prucessu di tintura serà più cumplicatu, l'usu di questu acidu di tintura pò fà u tessulu più resistente à a luce di u sole, lavare forte è attritu esternu.
Allora perchè più è più pruduttori cumincianu à sceglie l'acidi di tintura?
Parechje persone pensanu chì, postu chì hè un acidu, certamenti pruvucarà danni à l'elementu di fibra, è in questu tempu, l'acidu di tintura ùn hà micca a prisenza di l'acidu inorganicu, perchè a cellulosa ùn serà micca debilitatu quandu scontra l'idrolisi. cusì esse dannatu, sicuru, hè più sicuru à aduprà!
L'acidu di tintura hà ancu un bonu buffer contr'à l'acidu è a basa quandu s'utilice.Dopu l'usu di l'acidu di tintura, u valore PH di buffer pò esse aghjustatu in u prucessu per mantene a stabilità di u risultatu di tintura.
Dopu l'usu di l'acidu di tintura, pò ancu migliurà u risultatu di tintura di u tela in una certa misura, è per sustanzi cum'è l'acidu acìticu, hè più stabile per a temperatura quandu a custruzzione, è l'effettu hè megliu quandu s'utilice.

国外彪哥2
In generale, l'applicazione di l'acidi di tintura hè sempre assai larga è impurtante!Se vulete principià, hè cunsigliatu di truvà direttamente un fabricatore prufessiunale è affidabile


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2023