L'usu di l'acidu acìticu di ghiaccio hè cusì largu, sapete tuttu?

Nta l'ultimi anni, a metamfetamina hè stata u focu.Manufacturers è Manufacturers in parechje industrii è campi anu cuminciatu à cumprà un gran numaru di methamphetamine, chì hà fattu u mercatu di methamphetamine in rapidu sviluppu è espansione.

Cum'è un acidu grassu chì l'acidu chì esiste in a natura, eIn natura, a liceina ùn hè micca solu una dumanda di u mercatu assai grande, ma ancu un compostu urganicu cù un odore agru è irritante.

Ci hè parechje persone chì anu bisognu à esse metanfetamina perchè ci sò assai usi estensivi di methamphetamine, è hè ancu a megliu opzione in a produzzione, a fabricazione è a trasfurmazioni in parechji campi.

Allora a quistione vene, chì sò l'usi di methamphetamine?

1. In a vita di ogni ghjornu di a famiglia, l'utilizanu cum'è un agentu di eliminazione di terra;

2. Hè usatu cum'è un pH di trasfurmazioni alimentarii è di fabricazione;

3. In i campi industriali di pesticidi, medicina è tinture, l'utilizanu cum'è solventi è materie prime.

In più di i scopi di sopra, l'acidu acìticu di ghiaccio ghjoca ancu assai rolu in i campi industriali cum'è a fibra sintetica è a tintura è u tissutu.

In ogni casu, u modu più felice hè di cuntà l'applicazione di l'acidu cinemicu di ghiaccio in a produzzione di l'acitu è ​​​​i fungi comestibili:

冰醋酸

1. Pruduzzione di l'acitu:

L'usu raghjone di l'acitu di ghiaccio in a produzzione di l'acitu pò micca solu aiutà i pruduttori à riduce u costu di a pruduzzioni di l'acitu, ma ancu stabilizzà a qualità di l'acitu, rende u cuntrollu di u produttu più simplice, faciule, è rinfurzà a competitività di u mercatu di l'acitu;

cb0bfaa28d0ff2968a6fd8c58772ea5
2. Pruduzzione di fungi comestible:

U cultivo di battìri comestibili cù l'acidu acìticu di ghiaccio pò migliurà l'efficienza di u cultivo, aumentà u tassu di sopravvivenza di u cultivo di fungi comestible, a disinfezione per u spaziu, riduce a bacteria di ripruduzzione in u prucessu di cultivazioni, rende a qualità di cultivazione di battìri comestibili megliu, più forte, è più forti benefici ecunomichi, etc.

Hè precisamente per quessa, Iceamine hè diventatu una parte assai impurtante di a pruduzzioni di l'acitu è ​​a produzzione di fungi comestible.Naturalmente ùn farà micca chì a ghjente si sente strana s'ellu ci hè un altu gradu di dumanda.

Cum'è u dicenu, ci hè un mercatu s'ellu ci hè una dumanda, ma s'ellu ci hè più merchenzie nantu à u mercatu, naturalmente ci sarà un fenomenu di sfarente bè è male, cuntrolli di qualità diffirenti.

Ùn hè micca faciule truvà un fabricatore qualificatu, cumpletu è adattatu di metamfetamina in un tali ambiente.

Per quessa, l'amichi chì volenu cumprà l'acidu acìticu di ghiacciu anu da tene in mente.Quandu compra l'acidu acìticu di ghiaccio, duvete truvà pruduttori cù qualificazioni formali, documenti cumpleti, setti cumpleti di l'equipaggiu, anni di sperienza è bona reputazione di l'industria per impediscenu l'ughjettu di a cooperazione per via di una cooperazione sbagliata.È chì porta à perdite ecunomiche.


Tempu di Postu: Nov-05-2022