In quale sò e zone chì ponu esse usatu?

L'acidu noreicuhè un pruduttu chimicu assai cumuni in a nostra vita.Per a maiò parte di a ghjente, a funzione più impurtante di l'acidu meticu hè quellu odore pungente.A ghjente hà tutta l'impressione di l'acidu meticu.

E se dumandate ciò chì hè l'acidu meticu?Chì tipu d'usu?Chì sò l'aspetti di a nostra vita?Aspetta, assai persone ùn ponu micca risponde.

In fatti, si pò capisce chì dopu à tuttu, à a fine, ùn hè micca un pruduttu di massa.Per capiscenu, ci vole à esse un certu limitu di cunniscenza, occupazione o prufessiunale.

Cum'è un liquidu d'odore incolore ma irritante, hà ancu una forte acidità è corrosività.S'è no usamu accidentalmente i nostri ditte o altre superfici di a pelle per fà u cuntattu direttu cun ellu, a superficia di a pelle serà perchè serà perchè serà duvuta.L'irritazione hè direttamente spumante, è avete bisognu di cercà trattamentu medico u più prestu pussibule.

Tuttavia, ancu s'è l'acidu meticu hè relativamente mediu in a cugnizione di u publicu, in a vita reale, hè veramente unu di i prudutti chimichi più utilizati.In fatti, ci hè un campu di l'acidu nomidic, è hà fattu assai cuntributi è hà una pusizioni assai impurtante.

甲酸

Per esempiu, in i campi industriali cum'è pesticidi, pelle, tinture, medicina è gomma, sempre chì fate attenzione à l'osservazione, pudete truvà tracce di metamfetamina.

A suluzione aquosa di l'acidu meticu è l'acidu meticu pò micca solu dissolve l'ossidi di metalli, l'idrossidu è una varietà di metalli, ma pò ancu esse dissolute in l'acqua, per quessa pò ancu esse usata cum'è detergente chimicu.

In più di l'applicazioni sopra, l'acidu meticu pò ancu esse appiicatu à i seguenti aspetti:

1. Medicina: Vitamina B1, metharomazole, amino plasma, etc.;

2. Pesticide: polveri rust nove, triazolone, triazol, triarazole, polyzazole, hyunzole, etere insectichal, etc.;

3. Chimica: metampite di calcium, metampite di sodiu, ammonium ammonium, metampate di potassiu, metampite, methalmamine, agenti di gomma, neosopaol, oliu di soia epossidica, oliu di soia epossidicu, cloru pentagosyl speciale, cloru di ivyl, cloru di ivyl, acidu pentopracromicu speciale, specialu pentocromo, specialu. pentoprachromicchromes,, special pentoprachromicchromes,, special pentoprachromicchromes,, speciale pentoprachromicchromes, cloruro d'edera, cloruro d'edera, cloru di ivyl, ivyl,, pentopramlonholin speciale, pentopramlonholin speciale, pentopramlonholin speciale, pentopramlonholin speciale, agente speciale di pentopramlonholin, pepintogramu speciale, penttopramlonholin speciale, pittura speciale, pentacromia speciale , resina fenolica, piastra d'acciaio marinata, etc.;

4. Leather: agent tannai di pelle, dewin di cendre è neutralizzante;

5. Gomma: Condensatore di gomma naturale;合作共赢

6. Altru: stampa di fabricazione di media è tintura, agenti di tintura, agenti di trattamentu, plastificanti, conservazione di l'alimentariu è additivi per l'alimentazione di l'animali, etc.


Tempu di Postu: Dec-29-2022