Chì sapete di l'acetate di sodiu?

Vedeacetat di sodiusta sustanza pudete sentu assai strana, ma in fattu, l'acetate di sodiu in l'industria è a vita di ogni ghjornu ghjucanu un rolu maiò.

In l'industria serà chjamatuacetate di sodiuacetate di sodiu, pò migliurà l'usu di l'acqua residuale, sta sustanza in u rolu di trattamentu di l'acqua di l'acqua ùn pò esse sottovalutata.Allora in l'industria ambientale specifica pò ghjucà chì rolu?

主图2

1. Pò stabilizzà a qualità di l'acqua perchè l'acqua di l'acqua cuntene nitriti è fosforu duie sustanzi, cusì utilizate l'acetate di sodiu per neutralizà sti dui sustanzi in l'acqua, una piccula quantità di qualità industriale.acetate di sodiupò esse usatu per pruvà a quantità adatta per diverse fonti d'acqua.

2. Adjust PH sapemu tutti chì i ioni alkaline è acidicu pò riflette, in u trattamentu di l'acqua di certi fabbriche per prufittà di questu, pò esse una bona regulazione di PH.

3. Comu tutti sapemu, in u nostru paese ci sò certi standardi per u trattamentu di l'acqua residuale è u scaricamentu, è u fallimentu di scuntrà questi standard pruvucarà una grande quantità di contaminazione ambientale, per risponde à i più alti standard stabiliti da i paesi di emissioni, l'acetate di sodiu. deve esse aghjuntu cum'è fonte di carbone.

In fattu,acetate di sodiuÙn hè statu usatu prima in l'industria di prutezzione di l'ambiente.Hè più utilizatu in l'industria di stampa è tintura.Cù u crescente numeru di e piante chimiche, a dumanda di trattamentu di l'acqua residuale hè stata relativamente grande in l'ultimi anni, perchè e piante chimiche necessitanu l'acetate di sodiu per migliurà u trattamentu di l'acqua.主图3 主图4主图4

Prima, l'industria alimentaria, l'acetate di sodiu in a vita di ogni ghjornu pò esse usata cum'è conservatore à aduprà, certi picculi snacks ponu vede a so ombra nantu à l'ingredienti, perchè pò aiutà à stabilizzà u valore PH di l'alimentu, pò esse usatu cum'è un alimentu è microbial. buffer, ma ancu migliurà u gustu di l'alimentu, qualchì quadru di lettu preferisce aduprà.Acetate di sodiu hè ancu largamente utilizatu in altre industrii, cum'è farmacia, catalizzatori industriali, è preparazione di materiali di almacenamento d'energia, pò esse vistu in l'industria, u cummerciu, a produzzione hà ghjucatu un grande rolu.L'acetate di sodiu hè utilizatu in parechji campi, chì porta à un numeru crescente di transacciones annu.Parechje persone cumprà l'acetate di sodiu è ùn l'almacene micca.Eccu cumu per almacenà:

1. Store in una cundizione secca è ermetica.

2. Cù u forru di sacchetti di plastica, sacchetti tissuti à l'imballu, u trasportu deve esse attentu à e so misure a prova di umidità, perchè l'acetate di sodiu hè più paura di l'umidità, ùn pò micca esse esposta à u sole è a pioggia, hè cunsigliatu di trasportu. deve esse fattu una copertura a prova di pioggia.


Tempu di Postu: Mar-03-2023