Chì ghjè a diffarenza trà u formatu di calcium è u nitrate di calcium, è chì sò i so vantaghji in a supplementazione di calcium per i culturi?

Ogni prima primavera, l'agricultori chì piantanu terreni agriculi cumincianu à sceglie fertilizzanti per i culturi.U crescita è u sviluppu di i culturi hè impurtante per u fornimentu di fertilizzanti.Sicondu a percepzione generale di tutti, i culturi anu una alta dumanda di nitrogenu, fosforu è potasio, ma in a realtà, a dumanda di calcium da i culturi hè veramente più altu ch'è quella di fosforu.

Produttori di formatu di calciu

Ogni volta chì piove, ucalciumin i culturi seranu assai persu, perchè l'evaporazione di i culturi diventeranu più forte dopu à u clima, è l'absorzione di calciu serà ancu più forte, perchè u calciu in i culturi serà lavatu quandu piove, chì pruvucarà a carenza di Calcium. in i culturi, a manifestazione ovvia di a carenza di calcium in i culturi hè chì pruvucarà scorch in cabbage, cabbage, etc., chì hè ciò chì spessu chjamemu amaru di foglie vegetali, è ancu pruvucarà putenza in i pumati, pepite, etc.

vantaghji core

I culturi chì l'agricultori anu travagliatu cusì duru per parechji mesi ùn ponu fallu per via di a carenza di calcium.Per quessa, a supplementazione di calcium per i culturi hè diventata a prima priorità di l'agricultori.
Ci sò parechji prudutti di supplementu di calciu nantu à u mercatu, chì facenu cunfusi certi agricultori.Ùn sò mancu sapè quale sò i diversi vantaghji di tanti prudutti di supplementi di calcium, cusì vi daraghju dui esempi di prudutti di supplementi di calciu quì, per chì ognunu pò capisce più intuitivamente.amparà.

U prezzu di u formatu di calcium

Nitrate di calciu vsFormate di calcium
nitrate de calcium
U nitru di calciu hà un cuntenutu di calcium di 25. In cunfrontu cù l'altri prudutti di supplementu di calcium ordinariu, u cuntenutu di calcium hè abbastanza considerable.Hè un picculu cristallu cù culori bianchi o ligeramente altri.Havi una forte igroscopicità è a so solubilità hè relativamente chjuca affettata da a temperatura.Pertene à u tipu di calcium inorganicu basicu.
Nitratu di calciu hè sempre relativamente fàciule à agglomerate è sulubbili in acqua, ma per via di u so cuntenutu di nitrogenu relativamente altu (cuntenutu di azotu: 15%) è fertilizante di nitrogenu, pruvucarà i culturi à crack è frutti, è ancu fà cresce i culturi Slow. ma hè relativamente prezzu.

formiate di calcium
U cuntenutu di calcium di u formatu di calcium hè più grande di 30, chì hè megliu cà u nitrate di calcium.Hè una polvera cristallina bianca.Hè faciule d'assorbà è micca faciule d'agglomerate.Ùn cuntene nitrogenu, per quessa, ùn vi preoccupate micca di esse usatu cù fertilizante di nitrogenu.Hè riflessu chì hè relativamente cunvenutu à utilizà, è hè largamente utilizatu in fertilizzanti granulari.

formiate di calcium

Per riassume,formiate di calciumhà un cuntenutu di calciu più altu è hè più faciule d'assorbire.Ùn cuntene nitrogenu.Ùn ci hè bisognu di preoccupassi di i periculi oculati quandu s'utilice cù fertilizzanti di nitrogenu.U prezzu hè ancu relativamente bassu cumparatu cù u nitrate di calcium.Tutti sceglienu Pudete sceglie i prudutti di supplementu di calciu adattati per i culturi secondu i vostri bisogni.


Tempu di Postu: Feb-24-2023