Chì ghjè l'effettu di a metamfetamina di calciu cù l'alimentazione?Hè un travagliu duru?

 

Tuttu u mondu sapi chì a metamfetamina di calcium pò esse appiicata à l'edifizii è aduprata cum'è agenti forti forti, lubricanti è coagulanti veloci per u cimentu, chì ponu aiutà à cumplettà megliu u travagliu di custruzzione è rende a qualità di l'edifiziu più in linea cù e nostre aspettative.

Ma assai pochi persone sanu chì a metamfetamina di calciu pò ancu esse usata cum'è additivi alimentari.

Da l'usu di l'architettura per alimentà, un usu, un cunsumu, à u primu sguardu, sona più diversu.Parechje amichi ponu sentenu ch'elli ùn capiscenu micca, è ancu dumandassi se questu usu hè scientificu?O a paralisi di calciu pò esse veramente aduprata per questu usu?Serà lanciatu da certi persone per u focu ?In fatti, ùn pò micca esse usatu cusì cusì ?

Di sicuru, hè bonu per avè un sensu di prevenzione, ma hè più preoccupatu per se u metampite di calciu pò esse usatu cum'è additivu per l'alimentazione.

甲酸钙

Perchè a metamfetamina di calciu hè veramente un alimentuadditivu cù alta sicurità, ùn solu hà un effettu assai pusitivu nantu à l'aumentu di i benefici ecunomichi di l'allevu è à migliurà a crescita di l'animali, ma ancu aiuta à migliurà a rata di cunversione di l'alimentu è a resistenza à e malatie.Rate è u tassu di sopravvivenza di ripruduzzione, chì significa chì l'utilizanu cum'è additivu per l'alimentazione hà e seguenti funzioni:

1. Aumentà l'appetite: L'usu di metadosrate di calciu cum'è un additivu per l'alimentazione pò aumentà a palatability di l'alimentu, chì permette à i purcelli di aumentà l'alimentazione quandu si manghja In u casu di 6,5% di a proporzione di carne, a rata di guadagnu di pisu aumenta di 5,1%, aumentendu u redditu per noi;

2. Evita l'infezzione: pò mantene u valore di pH di u cuntenutu di u stomacu di porcu in un statu relativamente stabile, prumove a ripruduzzione probiotica, impedisce a ripruduzzione di microorganismi patogeni, è riduce a probabilità di a so infezzione, è superà u stress causatu da u svizzamentu. purcinelli.

È pò ancu regulà u sistema immune, riduce l'emergenza di indigestioni, diarrea è crescita lenta, è poi riduce e perdite per noi è scorta a stabilità di l'ingudu di ripruduzzione;

3. Prumove l'absorzione: permette à i purcelli di assorbe megliu i nutrienti in l'alimentu, prumove u metabolismu di l'animali agriculi, è poi permette à l'animali di ripruduzzione di mantene un bonu statu di salute, riduce u risicu di ripruduzzione è aumenta l'ingudu.

Quelli chì volenu sapè di più nantu à a cunniscenza ligata ponu attentu à mè è sparte una scienza più interessante.

 


Tempu di post: 22-Nov-2022