Chì rolu ghjucà u formatu di calciu in l'alimentazione?

(1) abbassà u valore di PH di u trattu gastrointestinali hè benefica per attivà a Pepsina, cumpensà a carenza di l'enzima digestiva è a secrezione di l'acidu cloridicu in u stomacu di i purcelli, è migliurà a digestibilità di nutrienti alimentari.Stop the growing and reproduction of E. Coli and other pathogenic bacteria, mentri prumove a crescita di certi battìri benifichi cum'è lactobacillus.Battìri benifichi cum'è lactobacillus ponu chjappà a mucosa intestinali, pruteggelu da e tossine prodotte da E. Coli, impediscendu cusì a diarrea assuciata à infizzioni bacteriale.

(2) l'acidu formicu, cum'è l'acidu urgànicu, pò agisce cum'è agenti chelante in u prucessu di digestioni è prumove l'absorzione di minerali in l'intestinu.

(3) cum'è un novu tipu di additivi alimentari.L'alimentazione di u formatu di calciu per guadagnà pesu è l'usu di u formatu di calciu cum'è additivu per l'alimentazione per i purcelli pò prumove l'appetite di i purcelli è riduce a rata di diarrea.In i primi settimani dopu à u svizzamentu, aghjunghjendu 1,5% formatu di calciu in l'alimentu pò aumentà a crescita di i purcelli di più di 12% è a rata di cunversione di l'alimentazione da 4%


Tempu di Postu: Apr-26-2022