Chì rolu serà l'acetate di sodiu in l'industria?Cumu sceglie u fabricatore di acetate di sodiu?

Chì rolu seràacetate di sodiughjucà in l'industria?Cumu sceglie u fabricatore di acetate di sodiu?

Cum'è tutti sapemu, in u prucessu di a nostra pruduzzione industriale, hè inevitabbile di pruduce l'acqua di l'acqua di l'acqua è di l'acqua, chì serà trattata da e piante di trattamentu d'acqua prima di scorri in a cità per l'irrigazione agricula è altri scopi.

287fc0424e8edfe945980d6959a3af1

In i stabilimenti di trattamentu di l'acqua, una fonte di carbone insufficiente hè spessu un prublema, chì porta à una bassa efficienza di trattamentu di l'acqua.U nostru trattamentu di l'acqua residuale hè principalmente per trattà l'azotu è u fosforu in l'acqua residuale.L'amici chì anu fattu u trattamentu di l'acqua di l'acqua sanu chì avemu bisognu di usà fonti di carbonu urgànicu per riduce u nitrogenu nitru o l'azotu nitru à u nitrogenu.Se trattemu u nitrogenu in cunfurmità cù u metudu di rimuzione di nitrogenu biologicu di l'acqua di l'acqua, hè relativamente simplice è ùn pò micca risponde à i bisogni di l'acqua naturale.Per quessa, hè necessariu aghjunghje fonti di carbone supplementari.

I principali fonti di carbone utilizati in u mercatu sò i seguenti:

39e358086de8c9c4215b5c7ac49ab7c

metanolu, etanolu,acetate di sodiu, glucose

Per via di a so struttura moleculare relativamente simplice, sò perfettamente adattati cum'è fonti di carbone.

甲酸钠

Metanolu in u trasportu è l'almacenamiento duverebbe prestu una attenzione particulari à, hè assai altu esigenze per l'usu di sicurità, hè suggeritu chì i fabricatori anu da cunsiderà quandu sceglienu, se l'impianto di trattamentu d'acqua per un longu tempu a mancanza di fonti di carbone, nitrogenu per un longu tempu ùn hè micca à u standard, metanolu hè una bona scelta.

A fabbrica hè usata più acetate di sodiu,acetate di sodiupràticu cù u so populu sà chì hè un rendimentu di costu relativamente altu, ma ancu in termini di sicurità ùn deve micca preoccupatu, a velocità di reazione hà vantaghji evidenti, hè a fonte di carbone supplementu in standby di fabbrica.

A scena di a fabbrica-3

Parechji pruduttori di trattamentu di l'acqua di l'acqua di l'acqua di l'acqua di l'acqua di acetate di sodiu in massa, a produzzione di acetate di sodiu una volta righjuntu un statu di fornitura curta,acetate di sodiupò esse usatu in più di u trattamentu di l'acqua di l'acqua:

1. Pò esse ancu usatu in l'industria alimentaria, cum'è lotione di conservazione è d'acidu.Puderà aiutà l'alimentu à mantene un PH specificu è impedisce a crescita di batteri dannosi.

Sodium Acetate Anhydrous-2

2. Hè ancu un bon cleaner, certi fabbriche in a pruduzzione emettenu assai tetracysulfide di l'idrogenu, l'acetate di sodiu pò neutralizà u tetracysulfide di l'idrogenu.

Avà ci sò parechji pruduttoriacetate di sodiu, allora cumu duvemu sceglie ?

1. Vede s'ellu hè una cumminazione di pruduzzione è vendita.In generale, questu hè un fabricatore forte

2. Hè necessariu di andà à a fabbrica di campu di u fabricatore per investigà è misurà s'ellu hè affidabile.

A scena di a fabbrica-2

3. Cercate una squadra dopu-vendita ben sviluppata

4. Hè dipende di u voluminu di vendita di u fabricatore


Tempu di post: May-03-2023