Chì hè u vantaghju di u formatu di calcium chì ùn cunnosci micca?Induve pò esse usatu?

     Formate di calciumhè un tipu di sustanza chì avemu familiarizatu, hè utilizatu in a custruzzione più, i travagliadori mischjeranuformiate di calciumin cimentu quandu a custruzzione, aduprà à fà cimentu prestu in un statu solidifying, ma dinù lassari lu cimentu hà u rolu di lubrication, furmati calcium pò lascià noi in u prucessu di custruzzione cù a mità di u risultatu, pò dinù fà a qualità di u bastimentu più in linea cù e nostre aspettative.

微信图片_20230329145114

Parechje persone caratterizeghjanuformiate di calciumcum'è solu usatu in l'industria di a custruzione.In fatti, pò ancu esse usatu cum'è additivu per l'alimentazione.Hè spessu usatu cum'è supplementu di calciu per i galline.

E galline ponenu necessitanu assai nutrienti di calciu è fosforu quandu si ponenu l'ova, u calciu hè principarmenti utilizatu in l'osse è i casci d'ova, u calciu cunta circa 85%, u fosforu hè furmatu cù l'ossu di calcium, u fosforu cunta circa 75%, in i tessuti di u corpu necessitanu ancu. calcium à nutriscia, in u ovu più di 80% sòformiate di calcium, u formatu di calcium hè essenziale in a cunchiglia d'ova.

magazzinu-3

E galline ondule in l'alimentazione di ogni ghjornu hè essenziale, basta à s'appoghjanu nantu à l'alimentu di ogni ghjornu ùn hè micca bonu, per quessa, u formatu di calciu hè un elementu essenziale in l'alimentazione, l'utilizanu à i galline ondule di calciu seranu megliu assorbimentu, u supplementu di calciu abbastanza galline ondule ùn pruduceranu micca magre. ova cunchiglia è ova molle.

Quandu avemu datu un supplementu di calciu di galline pusatorii, avemu da ricurdà di dà a ratio di calcium è fosforu.U rapportu hè assai impurtante, chì hà un impattu nantu à a salute di l'ova è a durezza di i casci.In circustanze normale, a ratio di calcium è fosforu in l'alimentazione hè di circa 2: 1, è a ratio di calcium è fosforu in diversi animali hè ancu diversu.

Calcium meticotate détails pagina 2 prodottu vera shot

Ci sò parechji pruduttori chì producenuformiate di calciumnantu à u mercatu.Quandu u nùmeru di fabricatori hè grande, hè inevitabbile chì certi pruduttori pruducianu prudutti inferjuri.Allora cumu pudemu distingue s'ellu hè u formatu di calciu di qualità di l'alimentazione hè veru o falsu in a nostra vita di ogni ghjornu?

Ci sò parechji pruduttori chì producenu formate di calcium in u mercatu.Quandu u nùmeru di fabricatori hè grande, hè inevitabbile chì certi pruduttori pruducianu prudutti inferjuri.Allora, cumu pudemu distingue s'ellu hè una qualità di l'alimentazioneformiate di calciumhè veru o falsu in a nostra vita di ogni ghjornu?

1. Fighjate à u culore
U veru formatu di calciu di qualità di l'alimentu hè u cristallu biancu, i particeddi sò più uniformi, è ùn ci hè micca impurità, in u sole hè brillanti è trasluzente.

详情1

2. Senti l'odore
Formate de calcium de qualité alimentaireùn hè micca un odore pungente, ci hè una forte probabilità di formate di calcium di qualità industriale è di qualità industriale, hè cunsigliatu per ùn sceglie micca l'odore di grande, grande odore affetterà a palatability di l'alimentu.

Quessi sò i dui metudi cumunimenti utilizati per detectà u formatu di calciu di qualità alimentaria in a nostra vita di ogni ghjornu.Ci sò troppu falsi falsi nantu à u mercatu avà, è duvemu attentu à a screening quandu sceglite!


Tempu di post: May-05-2023